Matetsu Leaf - 2011-02-03 21:24:35

Od ucznia:[b/]
Woda: Strzał - 1Pm (Uczy strzelać z rąk pociskami z wody)
Ziemia: Zmiana w błoto - 3Pm (Uczy jak zmienić ziemię w błoto pod stopami przeciwnika)
[b]Od początkującego poszukiwacza przygód:

Powietrze: Podmuch wiatru - 4Pm (Uczy jak kontrolować wiatr i sterować nim, może on np. odrzucić strzałę)
Ogień: pięść mocy - 5Pm (Uczy jak uderzać płonącą pięścią)
Podstawowe leczenie - 6Pm (Uczy jak leczyć mało poważne skaleczenia)
Od początkującego wojownika
Powietrze: Tornado - 7Pm (Uczy jak generować 2-metrowe tornado, mogące poczynić wielkie szkody, użytkownik całkowicie je jednak kontroluje)
Ziemia: Tarcza - 8Pm (Uczy jak podnieść ziemię tak by stworzyła ścianę przed nami)
Ogień: Kula - 9Pm (Uczy jak strzelać kulą ognia)
Woda: Powódź - 10Pm (Uczy jak stworzyć ogromną masę wody, mogącej utopić przeciwnika, po minucie woda znika)
Od początkującego mędrca:
Średnie leczenie - 11Pm (Uczy jak leczyć trochę poważniejsze rany co poprzedniczka)
Światło: Kula życia - 12Pm (Uczy jak strzelać kulą życia, mogącą niszczyć prawie wszystko)
Mrok: Ciemna dusza - 12Pm (Uczy jak sparaliżować przeciwnika poprzez zdołowanie go ciemnością wewnątrz niego)

(Dalsze umiejętności, dopiero jak więcej graczy będzie)

www.przygody-w-berk.pun.pl www.logistyka09.pun.pl www.peugeot207club.pun.pl www.zakazaneportale.pun.pl www.inzynieria2009.pun.pl