Od ucznia:[b/] Woda: Strzał - 1Pm (Uczy strzelać z rąk pociskami z wody) Ziemia: Zmiana w błoto - 3Pm (Uczy jak zmienić ziemię w błoto pod stopami przeciwnika) [b]Od początkującego poszukiwacza przygód: Powietrze: Podmuch wiatru - 4Pm (Uczy jak kontrolować wiatr i sterować nim, może on np. odrzucić strzałę) Ogień: pięść mocy - 5Pm (Uczy jak uderzać płonącą pięścią) Podstawowe leczenie - 6Pm (Uczy jak leczyć mało poważne skaleczenia) Od początkującego wojownika Powietrze: Tornado - 7Pm (Uczy jak generować 2-metrowe tornado, mogące poczynić wielkie szkody, użytkownik całkowicie je jednak kontroluje) Ziemia: Tarcza - 8Pm (Uczy jak podnieść ziemię tak by stworzyła ścianę przed nami) Ogień: Kula - 9Pm (Uczy jak strzelać kulą ognia) Woda: Powódź - 10Pm (Uczy jak stworzyć ogromną masę wody, mogącej utopić przeciwnika, po minucie woda znika) Od początkującego mędrca: Średnie leczenie - 11Pm (Uczy jak leczyć trochę poważniejsze rany co poprzedniczka) Światło: Kula życia - 12Pm (Uczy jak strzelać kulą życia, mogącą niszczyć prawie wszystko) Mrok: Ciemna dusza - 12Pm (Uczy jak sparaliżować przeciwnika poprzez zdołowanie go ciemnością wewnątrz niego)
(Dalsze umiejętności, dopiero jak więcej graczy będzie)
|